•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media, Telecommunications, and Business Strategy

Richard A Gershon
Livre relié | Anglais
223,95 €
+ 447 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

With today's dynamic and rapidly evolving environment, media managers must have a clear understanding of different delivery platforms, as well as a grasp of critical management, planning, and economic factors in order to stay current and move their organizations forward. Developed for students in telecommunications management, media management, and the business of media, this text helps future media professionals understand the relationship and convergence patterns between the broadcast, cable television, telephony, and Internet communication industries.

The second edition includes updated research throughout, including material on major business and technology changes and the importance of digital lifestyle reflected in e-commerce and personalized media selection, such as Netflix and iTunes, and the growing importance of Facebook and social networking from a business perspective.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
440
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780415517645
Date de parution :
25-06-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
747 g

Les avis