Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Morele grip

Een theorie en agenda voor de bedrijfsethiek

Jelle van Baardewijk
Livre broché | Néerlandais
17,50 €
+ 35 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

De vrije markt is inmiddels overal en haar rol in onze samenleving en persoonlijke leven lijkt groter dan ooit. De voordelen daarvan zijn moeilijk te overschatten: we zijn rijker en hebben meer individuele vrijheid dan ooit tevoren. Tegelijkertijd lijkt er op veel vlakken iets uit de hand te lopen. Ongelijkheid neemt toe, veel mensen raken psychologisch in de problemen en er dreigt een ecologische crisis. En dan is er nog een coronavirus dat onze economie aan een stresstest onderwerpt. Volgens Jelle van Baardewijk stelt deze situatie ons voor de morele vraag: Hoe willen wij eigenlijk leven? En hoe kunnen we onze economie weer meer inrichten conform onze opvattingen van goed en slecht? In deze openbare les verkennen we de mogelijkheden om weer grip te krijgen onze globale vrijemarkteconomie. Morele grip vormt de blauwdruk voor het onderzoek aan het lectoraat bedrijfsethiek bij het Kenniscentrum Business Innovation. Dit kenniscentrum heeft als overkoepelend thema de snel veranderende economie en de manieren waarop ondernemers daarin kunnen handelen. Hoewel deze openbare les ingaat op fundamentele filosofische vragen over het goede, culmineert zij in een praktische handleiding voor ondernemers die morele leiders willen zijn.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
128
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789493012158
Date de parution :
17-11-20
Format:
Livre broché
Dimensions :
170 mm x 238 mm
Poids :
287 g

Les avis