•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Negative Political Advertising

Coming of Age

Karen S Johnson-Cartee, Gary Copeland
Livre broché | Anglais | Routledge Communication
60,95 €
+ 121 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume provides a unique synthesis of the relevant literature from academic studies in the fields of political science, marketing, advertising, speech communication, telecommunication, and public relations combined with the practical wisdom of professional consultants. Offering the reader both the theory and practical applications associated with negative political advertising, this is the first book devoted exclusively to the various forms of negative campaigning in the United States. After developing a typology of negative political spots for greater clarity in explaining and evaluating them, the book addresses effectiveness questions such as: What works? When? Why? and How?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
332
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138976870
Date de parution :
26-08-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
444 g

Les avis