Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Affaires internationales
  7. Neuromarketing For Business - Unlock The Consumers’ Buying Mind And Emotions

Neuromarketing For Business - Unlock The Consumers’ Buying Mind And Emotions EBOOK

Series 1

Anthony Joseph
Ebook | Anglais | Series 1
8,99 €
+ 8 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

This ebook, Neuromarketing for Business: Unlocking the Consumers' Buying Mind and Emotions, explores how businesses can leverage neuromarketing to drive sales and build deeper emotional connections with consumers. It covers key principles such as emotional engagement, cognitive biases, and sensory appeal, highlighting how marketers can use psychological triggers to influence consumer behavior. The course explains the power of storytelling, visual design, and social proof in creating lasting brand loyalty. It also delves into the ethical considerations of neuromarketing, emphasizing the importance of transparency, consumer well-being, and building long-term trust.

The ebook discusses the role of emerging technologies like AI, machine learning, augmented reality (AR), and virtual reality (VR) in shaping the future of neuromarketing. These technologies allow brands to create personalized, immersive experiences that engage consumers on a deeper emotional level. The course also provides practical insights on measuring the effectiveness of neuromarketing strategies, including tracking emotional engagement and using predictive analytics.

Ultimately, this ebook is a comprehensive guide for businesses looking to optimize their marketing strategies by tapping into the subconscious drivers of consumer decision-making, while maintaining ethical practices that prioritize trust and long-term success.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798227658654
Date de parution :
05-09-24
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis