•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

New Directions in Consumer Research

967,45 €
+ 1934 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This four-volume collection focuses on emerging and cutting-edge work which is shaping the contemporary landscape of consumer research. The volumes bring together key conceptual and research papers related to practices, sharing, politics and spaces. The editors provide a set of comprehensive introductions that scopes out current understanding in the field, and identifies directions for future research in relation to the key themes. This Major Work will be of interest to scholars in a broad range of disciplines, including Marketing and Consumer Research, Cultural Studies, Media Studies, Human Geography and Sociology.

Volume One: Practices

Volume Two: Sharing

Volume Three: Politics

Volume Four: Space


Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
1408
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781473911536
Date de parution :
29-10-15
Format:
Livre
Dimensions :
165 mm x 241 mm
Poids :
2630 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.