•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Nobrow

The Culture of Marketing + the Marketing of Culture

John Seabrook
Livre broché | Anglais
28,45 €
+ 56 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

From John Seabrook, one of our most incisive and amusing cultural critics, comes Nobrow, a fascinatingly original look at the radical convergence of marketing and culture.

In the old days, highbrow was elite and unique and lowbrow was commercial and mass-produced. Those distinctions have been eradicated by a new cultural landscape where "good" means popular, where artists show their work at K-Mart, Titantic becomes a bestselling classical album, and Roseanne Barr guest edits The New Yorker in short, a culture of Nobrow. Combining social commentary, memoir, and profiles of the potentates and purveyors of pop culture-entertainment mogul David Geffen, MTV President Judy McGrath, Snoop Doggy Dogg, Nobrow high-priest George Lucas, and others-Seabrook offers an enthralling look at our breakneck society where culture is ruled by the unpredictable Buzz and where even aesthetic worth is measured by units shipped.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780375704512
Date de parution :
06-02-01
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
133 mm x 204 mm
Poids :
244 g

Les avis