Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Budgétisation
  7. Nonprofit Essentials: Jump-Starting the Stalled Fundraising Campaign

Nonprofit Essentials: Jump-Starting the Stalled Fundraising Campaign

Julia I Walker
Livre broché | Anglais | AFP Fund Development
53,45 €
+ 106 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Take your fundraising campaign from stuck to sensational

Things have suddenly gotten a lot tougher in the fundraising business. Nonprofits have begun searching for new ways to make budgets stretch further, to do more with less, and to maximize their return on investment.

Part of the AFP / Wiley Fund Development Series, Jump-Starting the Stalled Fundraising Campaign will help your nonprofit develop a strategic approach to fundraising in the weak economy, with advice on knowing if your campaign is in trouble, what short-term steps you can take to stem your losses, and how to avoid the Top 10 campaign mistakes.

Concise and practical, Jump-Starting the Stalled Fundraising Campaign discusses:

  • Fundraising in a challenging economic environment
  • Knowing how to identify opportunities
  • How to re-engage board, staff, and volunteers
  • Prospect identification, cultivation, and solicitation
  • Communicating more effectively to attract additional support
  • Building on opportunities for change across the organization

Stuck? Jump-start your campaign today with Julia Walker's step-by-step guidance, practical tools, and clear strategies for getting your nonprofit's campaign back on the road to success.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
217
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780470496558
Date de parution :
01-06-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 249 mm
Poids :
430 g

Les avis