•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Omni-Channel Retailing

An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments

Amelie Winters
116,45 €
+ 232 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Amelie Winters investigates omni-channel strategies in retail and provides new insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses. She shows that retailer should focus on the interdependencies between major purchase channels and emphasizes the need to identify supportive stimuli and cues, such as integration services and online- and omni-channel-specific marketing instruments, to support such transfers and improve behavioral outcomes at the retailer and channel level.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
306
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783658347062
Date de parution :
17-08-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
394 g

Les avis