•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Open Innovation Business Modeling

Gamification and Design Thinking Applications

João Leitão
Livre relié | Anglais | Contributions to Management Science
116,45 €
+ 232 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This monograph provides a new perspective on business modeling in small and medium-sized enterprises (SMEs). It builds on the theoretical framework on innovation and revisits the Zahra and George (2002) model on absorptive capacity and other related works, such as the open innovation approach initiated by Chesbrough (2003). It also introduces a new 'open innovation bridge - a Tangram model' approach to business models that identifies the critical elements of the transactive structure of open innovation business models, especially, in the context of SMEs. The uniqueness of this book lies in the author's development of a gamification perspective and a tool to design open innovation business models.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
127
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319912813
Date de parution :
21-08-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
381 g

Les avis