•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Organic Food Marketing in Urban Centres of India

Nina Osswald, Manoj K Menon
Livre broché | Anglais
19,95 €
+ 39 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Indian domestic market for organic food has been developing dynamically over the past few years. This study presents wide-ranging insights into the current state and future prospects of organic food markets in urban India, focusing principally on Mumbai, Bangalore and Hyderabad. The authors identify challenges and obstacles to growth in organic supply chains, examine best-practice examples of successful and holistic market development, and suggest sustainable, long-term models of growth for organic producers. Case studies are used throughout the book to illustrate these points. Organic Food Marketing in Urban Centres of India also includes the most comprehensive bibliography currently available on the Indian domestic market for organic food. The book is a valuable resource for organic manufacturers, traders, retailers, policy makers and researchers. It is also of great practical use to urban citizen in India interested in consuming sustainably.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
146
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9788192522630
Date de parution :
09-05-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
222 g

Les avis