Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Organizational Change and Relational Resources

182,45 €
+ 364 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Transitioning organizations to the new normal following environmental shocks, economic upheavals, and technological innovations is a challenge to classic organizational management. The main reason: because no single organization knows precisely what the target of change is. Resources created and operated in relationships can support the organization in overcoming its constraints, changing faster, and adapting better.

This book takes a relational perspective on how organizations adjust and adapt to their turbulent environment. Drawing from a broad literature and empirical studies, this book offers novel insights into how businesses create, grow, and manage relationships with partners to support strategic change. It discusses the benefits of cooperating with partners and relying on shared resources, while controlling relational risks. It presents key relational processes including organizational intelligence, open culture, knowledge sharing routines, motivation, co-creation, and communication. It discusses focus areas: longevity of family firms, improving health and safety in medical services, crisis management, public administration reforms, and relational risk management.

This book is a valuable resource for researchers and students in the fields of organizational studies, organizational change, technology, and innovation management. Managers and entrepreneurs can find inspiration, motivation, and strategies for implementing and managing relationships along the value chain.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
248
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032000718
Date de parution :
08-06-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
526 g

Les avis