•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice

Livre broché | Anglais | Cambridge Education Research
51,45 €
+ 102 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A collaborative series with the University of Cambridge Faculty of Education highlighting leading-edge research across Teacher Education, International Education Reform and Language Education. The need for greater coherence between the different aspects of teacher education has long been recognised. The 'universitization' of initial teacher education is sometimes perceived as widening the gap between theory and practice. In many countries there is no firm alignment between initial teacher education, induction and continuing professional development. Teacher education drivers are related to national systems and represent conflicting forces on teacher education institutions. Neoliberal policy initiatives have resulted in greater fragmentation. This book considers these issues in an international context and aims to identify directions for future research in relation to teacher education policy and practice.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
264
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781316640791
Date de parution :
06-04-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
173 mm x 247 mm
Poids :
467 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.