Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Place Branding for Small Cities, Regions, & Downtowns EBOOK

Bill Baker
Ebook | Anglais
7,49 €
+ 7 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

The 'Place Branding for Small Cities' series has garnered global recognition and are celebrated as groundbreaking classics by readers and experts worldwide. This Fourth Edition is a testament to their enduring relevance and continues to deliver the latest place branding insights, tips, trends, and highly relevant examples, as well as offering invaluable advice from seasoned practitioners.

 

Florian Kaefer, the founder of Place Brand Observer, says, "It's books like Bill Baker's classic 'Place Branding for Small Cities'—now in its fourth edition—that breathe life into the complex topic of 'place branding.'

 

If you're new to place branding or seeking fresh inspiration, 'Place Branding for Small Cities' is essential reading for destination marketers, local government, DMOs, Tourism Boards and Committees, Chambers of Commerce, Downtown Associations, Main Street, economic development organizations, urban design groups, and universities.

 

'Place Branding for Small Cities' provides practical information and advice on place branding. It shows how to transform community tourism, economic development, placemaking, and wayfinding to offer a more competitive edge. Baker's style is straightforward, giving easy-to-follow essentials for those new to the subject.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9798224032846
Date de parution :
21-05-24
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis