•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Popular Culture and Political Identity in the Arab Gulf States

Livre broché | Anglais | SOAS Middle East Issues
19,45 €
+ 38 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Gulf States are assuming an ever more important role in the global political economy, and new cultural and political identities are emerging, both through natural processes and as a result of state design. This book explores some of the issues raised by this developing profile.

Alanoud Alsharekh is a member of the advisory council of the London Middle East Institute (LMEI) at SOAS and a consultant for the UN Development Fund for Women.

Robert Springborg holds the MBI Al Jaber Chair in Middle East Studies at SOAS and is director of the LMEI.

Sarah Stewart is deputy director of the LMEI and teaches in the Department of the Study of Religions at SOAS.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
170
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780863566929
Date de parution :
01-11-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
135 mm x 209 mm
Poids :
222 g

Les avis