•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Postmodern Consumer Research

The Study of Consumption as Text

Elizabeth Hirschman, Morris B Holbrook
Livre broché | Anglais | Association for Consumer Research | n° 1
113,45 €
+ 226 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The methodological choices now confronting consumer researchers are daunting and for many years, researchers have wrestled with issues related to the nature of knowledge in the study of consumption phenomena. The authors of this book examine the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. First, they present philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena. They then go on to consider a set of research methods aimed at implementing inquiry from the viewpoint of each particular philosophical perspective. In conclusion they discuss criteria for evaluating research conducted using the various methods.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
152
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9780803947436
Date de parution :
01-01-92
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
157 mm x 217 mm
Poids :
208 g

Les avis