•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Preventing Classroom Disruption (Rle Edu O)

Policy, Practice and Evaluation in Urban Schools

David Coulby, Tim Harper
Livre broché | Anglais | Routledge Library Editions: Education
66,45 €
+ 132 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

There has always been considerable debate about the best solutions to deal with disruptive behaviour in schools. On the one hand is the strategy of segregating disruptive pupils while on the other is a commitment to keeping such pupils in the ordinary school.

This book advocates the latter philosophy and examines the best ways of coping with the problem. These concern both teacher skills and school organisational flexibility. In addition, the authors propose the provision of a support team whereby local authorities can help schools, teachers and children with problems of disruption without setting up 'sin-bins'. Change is thus shown to be possible at three levels - teachers, headteachers and local authorities. Detailed illustrative case material is presented throughout the book.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
4
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415750639
Date de parution :
01-12-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
317 g

Les avis