Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Pricing and Human Capital

A Guide to Developing a Pricing Career, Managing Pricing Teams, and Developing Pricing Skills

Stephan M Liozu
Livre relié | Anglais
182,45 €
+ 364 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The pricing profession has come a long way: from having a pure clerical function back in the 1970s to a more strategic one today, pricing professionals are increasingly accepted as fully fledged members of marketing and finance teams. However, in many of these organizations, pricing professionals are often misunderstood and neglected from a career and talent perspective. Furthermore, the literature is still silent on how to manage and develop pricing teams.

Pricing and Human Capital

explores the specific nature of pricing human resources and focuses on how to manage pricing teams, pricing talent, pricing careers and how to organize the pricing function for success. It is dedicated to the pricing function and is aimed at helping pricing professionals manage their career within marketing, finance, sales or IT departments.

By focusing on specific practical tips, tools and recommendations that pricing and HR teams can adopt to improve their relationships, and including extensive interviews with senior pricing executives, it is the perfect toolkit for both HR and pricing professionals. This valuable textbook with its collection of cases in pricing will also be essential for students and tutors of marketing and sales.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
214
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138900523
Date de parution :
29-07-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
512 g

Les avis