•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Pricing--The New CEO Imperative

A Book from the Pricing Profession to the C-Suite

Stephan M Liozu
Livre broché | Anglais
24,95 €
+ 49 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Pricing--The New CEO Imperative, the 11th volume by Stephan M. Liozu on the topic of pricing and customer value management, is a message from the pricing profession to the C-suite. It aims to promote pricing and encourage CEOs and C-suite executives to pay greater attention to pricing and to increase their investments in their pricing initiatives. In the context of digital transformations and a post-COVID-19 new normal, pricing is a strategic capability that no CEO should ignore-and a driver of competitive advantage and a strong profit lever.

Pricing has 21 chapters organized in five sections: Pricing Lessons and Myths, Pricing Impact and Pricing Power, Pricing Testimonials, Pricing Maturity and Capabilities, and Pricing as a Force of Transformation.

This book was made possible through the financial contribution of ten companies:
  • Boston Consulting Group
  • Deloitte Consulting LLP
  • INSIGHT2PROFIT
  • Manchon & Company
  • Miller Advisors
  • Pricefx
  • Pros Holdings
  • Simon Kucher & Partners
  • Vendavo
  • Zilliant
This collection is also endorsed by the Professional Pricing Society (PPS) and the Coalition for the Advancement of Pricing (CAP). Be bold: join the pricing revolution!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
488
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781945815089
Date de parution :
10-06-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
644 g

Les avis