•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Principles of Pricing

An Analytical Approach. Rakesh V. Vohra, Lakshman Krishnamurthi

Rakesh V Vohra, Lakshman Krishnamurthi
Livre relié | Anglais
68,95 €
+ 137 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Pricing drives three of the most important elements of firm success: revenue and profits, customer behavior, and firm image. This book provides an introduction to the basic principles for thinking clearly about pricing. Unlike other marketing books on pricing, the authors use a more analytic approach and relate ideas to the basic principles of microeconomics. Rakesh Vohra and Lakshman Krishnamurthi also cover three areas in greater depth and provide more insight than may be gleaned from existing books: 1) the use of auctions, 2) price discrimination, and 3) pricing in a competitive environment.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
262
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781107010659
Date de parution :
05-03-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
521 g

Les avis