Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Promoting Sustainable Behaviour

A practical guide to what works

Adam Corner
Livre broché | Anglais | Doshorts
43,45 €
+ 86 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Promoting sustainable behaviour is a critical part of society's response to climate change. This short, practical book shows you how to build a sustainable behaviour campaign that works.

There are more and less effective ways for businesses, NGOs and governments to encourage people to act in a more sustainable way, and some common pitfalls to avoid. By summarizing "what really works" and pulling out the most important take-home messages from the evidence base, this book contains all the tools you need to maximize the success of your sustainable behaviour initiative - in households, when commuting, in the workplace and beyond.

By looking beyond individual behaviours to people's sense of identity and values; by incorporating social signals that provide such important cues for our everyday behaviour; by pointing out strategies that attract (and keep) people's interest; and by understanding how to break bad habits and create good ones, this guide offers the best chance of making a sustainable behaviour campaign work, to create a lasting change in behaviour.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
62
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781909293120
Date de parution :
01-11-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
104 g

Les avis