Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Quality of Service - Iwqos 2005

13th International Workshop, Iwqos 2005, Passau, Germany, June 21-23, 2005. Proceedings

52,95 €
+ 105 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

We welcome you to the proceedings of IWQoS 2005 held at the University of Passau, in the beautiful state of Bavaria, Germany. We hope that all attendees enjoyed their time in that ancient and historic city. Quality of Service(QoS) continues to be an important area of research. T- ditionally very focused on the area of networking, it has grown to include mobile applications, wireless environments, 3G and 4G cellular networks, user expe- ence, overlay networks, large-scale systemsand other important areas ofappli- tion. Six full-paper sessions that comprised selected papers of very high quality were devoted to the above mentioned, cutting-edge topics in this volume. We had a fascinating cross-disciplinary program and hope to have seeded conn- tions between di?erent disciplines and between industry and academia. In addition to the reviewed paper sessions, we were pleased to present two inspiring keynote speakers in this year's program: Randy Katz, Universityof California, Berkeley, USA, and Michael Stal, SiemensAG, Munich, Germany. One speaker being from academia and one from industry, re?ected well the balanced view of this workshop. Both keynotes extended the scope of QoS and addressed pressing issues, such as "spam," and leading trends, such as "service orientation," and their relevance to QoS.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
404
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 3552

Caractéristiques

EAN:
9783540262947
Date de parution :
21-06-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
589 g

Les avis