•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Raising the Corporate Umbrella

Corporate Communications in the Twenty-First Century

Philip J Kitchen, Don E Schultz
Livre relié | Anglais
92,45 €
+ 184 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Corporate Communications is now in the success of companies and organizations. Raising the Corporate Umbrella is a review of the key issues that are critical to master if your corporate communications and public relations strategy is to be a success. The authors introduce the theoretical framework necessary to analyzing corporate communications strategies, but throughout they draw also on the experiences and opinions of leading practitioners worldwide and provide clear practical guidelines for successful implementation. Cases and examples from internationally recognized companies, such as Body Shop, Texaco, Johnson & Johnson, iMAC, BP Oil, and British Airways keep the style lively and relevant. A must for anyone involved in corporate communications, public relations or public affairs, especially those working in multi-national or global organizations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
410
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780333926390
Date de parution :
04-09-01
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
163 mm x 240 mm
Poids :
766 g

Les avis