Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Reading in a Participatory Culture

Remixing Moby-Dick in the English Classroom

Livre relié | Anglais | Language and Literacy (Hardcover)
110,45 €
+ 220 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Building on the groundbreaking research of the MacArthur Foundation's Digital Media & Learning initiative, this book crosses the divide between digital literacies and traditional print culture to engage a generation of students who can read with a book in one hand and a mouse in the other. Reading in a Participatory Culture tells the story of an innovative experiment that brought together playwright and director Ricardo Pitts-Wiley, Melville scholar Wyn Kelley, and new media scholar Henry Jenkins to develop an exciting new curriculum to reshape the middle and high school English language arts classroom. This book offers highlights from the resources developed for teaching Herman Melville's Moby-Dick and outlines the basic principles of design, implementation, and assessment that can be applied to any text.

Book Features:

  • Models a new approach for teaching reading in a participatory culture, which has been field-tested in six different classrooms.
  • Considers how 19th-century authors, such as Herman Melville, participated in the literary culture around them.
  • Includes links to a complementary online digital book, Flows of Reading, which shares the many videos produced by Project New Media and models the application of these core concepts to a range of other texts, including The Lord of the Rings, The Hunger Games, and Flotsam.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
221
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780807754023
Date de parution :
22-03-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 229 mm
Poids :
476 g

Les avis