•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Reflections on Task-Based Language Teaching

Rod Ellis
Livre broché | Anglais | Second Language Acquisition | n° 125
80,45 €
+ 160 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Task-based language teaching is now a well-established pedagogic approach but problematic issues remain, such as whether it is appropriate for all learners and in all instructional contexts. This book draws on the author's experience of working with teachers, together with his knowledge of relevant research and theory, to examine the key issues. It proposes flexible ways in which tasks can be designed and implemented in the language classroom to address the problems that teachers often face with task-based language teaching. It will appeal to researchers and teachers who are interested in task-based language teaching and the practical and theoretical issues involved. It will also be of interest to students and researchers working in the areas of applied linguistics, TESOL and second language acquisition.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 125

Caractéristiques

EAN:
9781788920124
Date de parution :
18-06-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
521 g

Les avis