Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Relevance Regained

H Thomas Johnson
Livre broché | Anglais
25,45 €
+ 50 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Building on his pathbreaking, award-winning bestseller, Relevance Lost, H. Thomas Johnson presents a devastating critique of the top-down hierarchical accounting systems that have dominated American corporations since the 1950s.

In Relevance Regained, Johnson shows exactly how "managing by remote control" through results-oriented accounting information has obstructed the real business objective: to reduce process variation and lead times for the purpose of obtaining and keeping satisfied customers. The failure of most American businesses to be competitive and profitable, he contends, is their reliance on management accounting information to control people's actions and productivity.

Cost-focused imperatives from on high must be replaced, Johnson asserts, with information systems that link actions with imperatives of global competition. Self-managing work teams, according to Johnson, must own problem-solving information to reduce variation, delays, and excess in processes.

Johnson prescribes the necessary changes in management principles that must replace the outdated style associated with the industrial revolution. Responsiveness to customers--not accounting costs--and flexibility--reducing lead times and removing constraints--are necessary for sustained competitive excellence and long-term profitability.

Johnson discusses the radical overhauls of companies, such as General Electric's work-outs/"best practices" program and Harley-Davidson's work simplification programs, and shows how these strong commitments to new strategies maximize a company's most important assets: people and time. To be globally competitive, he claims, a company's work must be directed toward selling to customers, not just selling products.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780743236270
Date de parution :
15-01-02
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
299 g

Les avis