•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Rethinking Luxury Fashion

The Role of Cultural Intelligence in Creative Strategy

Thomaï Serdari
Livre relié | Anglais | Palgrave Advances in Luxury
68,95 €
+ 137 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Using the field of material culture as its methodological departure point, this Palgrave Pivot explains the strategic advantages that brands can set in place when their executives are fully in command of how to move from strategy to tactics. Specifically, it studies the brands, their products and signature experiences as well as their relationship with the consumer in an attempt to define the greater powers that have pushed fashion labels in and out of fashion. It focuses on case analysis of specific luxury fashion brands and attempts to link those to the greater context of material culture while also elaborating on theoretical discussions. Bridging theory and practice, this book explores the relationship between creative strategy and cultural intelligence.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
191
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030453008
Date de parution :
02-09-20
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
408 g

Les avis