Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Salesforce For Dummies, 7th Edition

Liz Kao
Livre broché | Anglais | For Dummies (Computers)
54,45 €
+ 108 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Get up to lightning speed with this fully updated, bestselling guide to using Salesforce.com!

Salesforce.com For Dummies, 7th Edition gives you an edge in building relationships and managing your company's sales, marketing, customer service, and support operations. You'll learn how to maximize the new user interface to organize contacts, schedule business appointments, use forecasting tools to predict upcoming sales, make accurate projects based on past performance, and more.

Written by Salesforce.com insiders with years of expertise in CRM services, this new edition covers the latest enhancements to Salesforce.com, the world's most popular customer relationship management software. You'll find out how to determine the right configuration to suit your business needs, and how to use apps, widgets, and tools to personalize your system. Then, you'll explore prospecting leads, managing accounts and partners, developing contacts, tracking products, calculating forecasts, and utilizing service and support.

  • Customize the new user interface with apps, widgets, and tools
  • Prospect leads, drive sales, and provide outstanding customer service
  • Manage contacts, identify opportunities, and analyze your results
  • Collaborate with colleagues using Chatter

More than 150,000 companies worldwide use Salesforce.com as their CRM solution--if you're a new or existing user looking to maximize the potential of the new UI, this book has everything you need.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
416
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781119576327
Date de parution :
19-11-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
185 mm x 231 mm
Poids :
544 g

Les avis