•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Service-Dominant Logic

Premises, Perspectives, Possibilities

Robert F Lusch, Stephen L Vargo
Livre relié | Anglais
180,45 €
+ 360 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the evolution of marketing theory and practice toward "service-dominant (S-D) logic", describing the shift from a product-centred view of markets to a service-led model. Now, in this keenly anticipated book, the authors present a thorough primer on the principles and applications of S-D logic. They describe a clear alternative to the dominant worldview of the heavily planned, production-oriented, profit-maximizing firm, presenting a coherent, organizing framework based on ten foundational premises. The foundational premises of S-D logic have much wider implications beyond marketing for the future of the firm, transcending different industries and contexts, and will provide readers with a deeper sense of why the exchange of service is the fundamental basis of all social and economic exchange. This accessible book will appeal to students, as well as to researchers and practitioners.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
252
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780521195676
Date de parution :
27-03-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
175 mm x 249 mm
Poids :
612 g

Les avis