Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Leadership
  7. Service Integration and Management (SIAM(TM)) Professional Body of Knowledge (BoK)

Service Integration and Management (SIAM(TM)) Professional Body of Knowledge (BoK)

Claire Agutter
Livre broché | Anglais
110,95 €
+ 221 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The official guide for the EXIN SIAM(TM) Professional certification

SIAM (service integration and management) is an evolution of how to apply a framework for integrated service management across multiple service providers. It has developed as organizations have moved away from outsourced contracts with a single supplier to an environment with multiple service providers.

SIAM supports cross-functional, cross-process and cross-provider integration. It creates an environment where all parties:

  • Know their role, responsibilities and context in the ecosystem
  • Are empowered to deliver
  • Are held accountable for the outcomes they are required to deliver

Service Integration and Management (SIAM(TM)) Professional Body of Knowledge (BoK), Second edition has been updated to reflect changes to the market and is the official guide for the EXIN SIAM(TM) Professional certification. This book will help candidates pass their Professional certification and expands upon the topics introduced in Service Integration and Management (SIAM(TM)) Foundation Body of Knowledge (BoK), Second edition.

The book will appeal to:

  • Anyone wishing to build on their foundation-level knowledge of SIAM and achieve the SIAM(TM) Professional certification
  • Customer organizations and their staff looking for guidance when managing a multi-service provider environment
  • Service integrators and their staff wishing to work in a SIAM ecosystem effectively
  • Internal and external service providers and their staff wishing to understand their role in a SIAM ecosystem
  • Consultants in service management and other frameworks who wish to expand their knowledge
Prepare for your SIAM(TM) Professional exam and understand how SIAM can benefit your organization!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
352
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781787783133
Date de parution :
29-07-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
210 mm x 297 mm
Poids :
848 g

Les avis