Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Setting the Agenda

The Mass Media and Public Opinion

Maxwell McCombs
Livre broché | Anglais
23,95 €
+ 47 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Setting the Agenda describes the mass media's significant and sometimes controversial role in determining which topics are at the centre of public attention and action. In this new edition of his comprehensive book, Max McCombs, one of the founding fathers of the agenda-setting tradition of research, extends his previous synthesis of hundreds of studies carried out on this central role of the mass media in the shaping of public opinion.

Across the world, the mass media strongly influences how we picture public affairs. In describing this media influence on what we think about and how we think about it, Setting the Agenda also discusses the sources of these media agendas, the psychological explanation for their impact on the public agenda, and the subsequent consequences for attitudes, opinions and behaviour. New to this edition, McCombs debates the role of the expanded media landscape on agenda setting, the impact of the internet on the power of legacy media and the role of agenda setting beyond the realm of public affairs,

This fully updated new edition will prove invaluable to students of media, communications and politics, as well as those interested in the role of mass media in shaping and directing public opinion.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
209
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780745661100
Date de parution :
17-03-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 226 mm
Poids :
385 g

Les avis