•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Marketing Casebook

Jeff French, Rowena Merritt, Lucy Reynolds
Livre broché | Anglais
62,95 €
+ 125 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Social Marketing Casebook brings together a dedicated collection of social marketing case studies and vignettes from around the world for the first time. Each case study is explored from the scoping and research stage to evaluation, providing the reader with a complete overview of the most important building blocks in social marketing and how these can be applied to the real world, including insights from the key people involved in social marketing and the identification of the common themes associated with successful social marketing strategies; an international range of cases from the health, environmental and civic sectors, from national and governmental programs to local, small-budget interventions; comprehensive coverage of the whole process, from strategy and implementation, to the challenges and lessons learned; and academic exercises, discussion questions and references to reinforce student learning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
280
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780857025449
Date de parution :
26-10-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
170 mm x 239 mm
Poids :
476 g

Les avis