•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Media Audits

Achieving Deep Impact Without Sacrificing the Bottom Line

Urs E Gattiker
Livre broché | Anglais | Chandos Publishing Social Media
86,95 €
+ 173 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Social media is quickly becoming important to most businesses, but many managers, professionals, and marketing experts are unsure about the practicalities of social media marketing and how to measure success. Social Media Audits gives people dealing with social business in their working life a guide to social media marketing, measurement, and how to evaluate and improve the use of social media in an organizational context. This book consists of three parts, the first of which introduces the reader to concepts and ideas emerging in social media. The second part considers the need to shift from traditional 'shout marketing' to a more conversational, social approach to customers. The third part moves the discussion towards a systematic approach to evaluating social media activities.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
310
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781843347453
Date de parution :
31-03-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
435 g

Les avis