•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Social Media Listening and Monitoring for Business Applications

Livre relié | Anglais | Advances in E-Business Research
259,95 €
+ 519 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Social Media has transformed the ways in which individuals keep in touch with family and friends. Likewise, businesses have identified the profound opportunities present for customer engagement and understanding through the massive data available on social media channels, in addition to the customer reach of such sites. Social Media Listening and Monitoring for Business Applications explores research-based solutions for businesses of all types interested in an understanding of emerging concepts and technologies for engaging customers online. Providing insight into the currently available social media tools and practices for various business applications, this publication is an essential resource for business professionals, graduate-level students, technology developers, and researchers.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
508
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781522508465
Date de parution :
21-09-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1456 g

Les avis