Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition EBOOK

Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan
Ebook | Anglais
52,99 €
+ 52 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

For courses in brand management.

Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifies, defines, and measures brand equity. Using insight from both academics and industry practitioners, the text draws on illustrative examples and case studies of brands marketed in the US and all over the world. New co-author and award-winning scholar Vanitha Swaminathan, joins Kevin Lane Keller on this exciting, new 5th Edition. This edition also features a greater focus on digital branding, so students are aware of the exciting new opportunities and daunting challenges brands must face in connecting with today's consumers.

The full text downloaded to your computer

With eBooks you can:

search for key concepts, words and phrases make highlights and notes as you study share your notes with friends

eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps.

Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook.

Time limit

The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781292314990
Date de parution :
03-07-19
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
PDF

Les avis