•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Leadership
  7. Strategic Technology Management: Building Bridges Between Sciences, Engineering and Business Management (2nd Edition)

Strategic Technology Management: Building Bridges Between Sciences, Engineering and Business Management (2nd Edition)

Steven W Anderson, Tom Bramorski
Livre relié | Anglais
258,45 €
+ 516 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Two recent major trends in today's complex and competitive high technology global society have underscored the importance for a textbook on strategic technology management. The first is the desire of major global corporations and high technology firms to hire graduates who are able to understand engineering and science, and make sound strategic business decisions. The second is the increasing interest among engineering and science students to take courses in business management.This invaluable book attempts to bridge business and scientific management practices so as to foster better understanding between the two entities. The second edition is updated with interesting case studies on biomedical and renewable technologies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
472
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781860948749
Date de parution :
01-04-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
793 g

Les avis