Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategies to Improve Student Achievement

Peter Ward
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Most of us would be happy if our doctors recalled the majority of what they learned in school. However, the workload of professional school often force students to prepare for exams using methods that have very little potential for long-term recall. The purpose of this book is to explore the learning and teaching methods that most effectively to promote long-term recall by medical students. Through a quantitative analysis of student recall over a two-year period, this book gives general guidance to educators to develop their courses in ways that promote long-term recall rather than a binge-and-purge approach to study. In addition, through intensive case studies of successful and unsuccessful students, it assists students in finding a theri own way to master the material in their courses without sacrificing their understanding and recall. By using an integrated analysis this book presents a generalizable quantitative study of a class of students and how they studied over a two-year period along with a qualitative anaylsis that illuminates the non- generalizable factors that made learning effective for specific students.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
212
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783639141535
Date de parution :
02-04-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
317 g

Les avis