Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Studies in Managerial and Financial Accounting

Throughput Modeling: Financial Information Used by Decision Makers Vol 6

Livre relié | Anglais | Studies in Managerial and Financial Accounting | n° 6
243,45 €
+ 486 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book seeks to offer a fresh perspective on viewing decision making in a modelling form. This modelling perspective is designated a throughput model since it examines an intermediary stage as well as captures parallel processing (as opposed to serial processing). The throughput model depicts the four most important highly significant concepts that portray individuals' decision making processes. Namely, information and the cognitive processes of perception, judgement and decision choice. The philosophical influences such as Kant's, Descartes' and Locke's are discussed in that they help to motivate the understanding of the throughput model. Further, the model not only offers philosophical, psychological and economic foundations, but also forms the basis for accounting and financial information processing. This book is geared to students of accounting, finance, organizational behavior and psychology. Also, certain sections of this text are directed to business people which can assist them in structuring their decision making process.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
232
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 6

Caractéristiques

EAN:
9780762303403
Date de parution :
18-12-97
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
503 g

Les avis