•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Surveillance

A Key Idea for Business and Society

Graham Sewell
Livre broché | Anglais | Key Ideas in Business and Management
51,95 €
+ 103 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Being watched and watching others is a universal feature of all human societies. How does the phenomenon of surveillance affect, interact with, and change the world of business? This concise book unveils a key idea in the history and future of management.

For centuries managers have claimed the right to monitor employees, but in the digital era, this management activity has become enhanced beyond recognition. Drawing on extensive research into organizational surveillance, the author distils and analyses existing thinking on the concept with his own empirical work.

Drawing together perspectives from philosophy, cutting-edge social theory, and empirical research on workplace surveillance, Surveillance is the definitive introduction to an intriguing topic that will interest readers across the social sciences and beyond.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
190
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780815385646
Date de parution :
07-05-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
276 g

Les avis