•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Taking a Bite Out of Crime

The Impact of the National Citizens′ Crime Prevention Media Campaign

Garrett J O′keefe, Dennis P Rosenbaum, Paul J Lavrakas, Kathaleen Reid, Renee A Botta
Livre broché | Anglais
113,45 €
+ 226 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This accessibly written book presents a case study of a major United States initiative aimed at increasing public awareness of how citizens can protect themselves and others from crime. It examines the development and content of the 14-year long campaign and evaluates its impact on the public. The state-of-the-art data presented from this extensive survey on the public′s perceptions, attitudes and behaviours with respect to crime leads to the authors providing excellent recommendations for future campaigns.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780803959897
Date de parution :
07-08-96
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
147 mm x 226 mm
Poids :
272 g

Les avis