•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Task-supported language teaching

Does it improve EFL grammar and writing?

Karim Sadeghi, Esmaeil Fazelijou
Livre broché | Anglais
58,45 €
+ 116 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Teachers and learners alike have long struggled with the most appropriate procedures to solve the problem of the best way to learn a second or foreign language. Many theories and relevant applied methodologies have appeared during the last century all claiming to be superior to others in tackling the issue of L2 learning. Among the most fashionable and recent applications of Second Language Acquisition (SLA) theories has been task-based approach to language teaching and learning. The research-based book was set out to investigate whether task-oriented activities bear any superiority to those of more traditional evident in PPP (Presentation-Practice-Production) model in terms of grammar and writing gain of EFL learners. The book is intended to be of benefit to praticing EFL teachers as well as researchers in SLA.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
124
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783845416946
Date de parution :
06-08-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
190 g

Les avis