•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teacher Thinking

A Study of Practical Knowledge

Freema Elbaz
Livre broché | Anglais | Routledge Library Editions: Curriculum
43,45 €
+ 86 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Originally published in 1983. A broad examination of the ways in which teachers gain and use knowledge about their work is presented in this book. At the time, within curriculum studies, there was a developing greater understanding of the major role that teachers play in the implementation of materials within the classroom - as autonomous agents holding, using and creating knowledge of particular kinds which informs all of their work. This book presents a case study using retrospective interviews with a high school English teacher. Through analysis of this series of interviews, this study describes and outlines the structure of the knowledge she uses and the views she has of her concerns.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
254
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138321564
Date de parution :
28-01-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
137 mm x 213 mm
Poids :
294 g

Les avis