•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teachers' stance towards learning disabilities

Empirical study among special education teachers in Korea

Jung G Sung
Livre broché | Anglais | Erziehungswissenschaft | n° 62
24,95 €
+ 49 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Teachers' ways of thinking and understanding affect the way in which they shape their teaching practice. Knowing the beliefs and perceptions behind teacher action give us valuable insights into what occurs in the classroom. On the example of Korea, this book investigates the stance (Haltung) that teachers - particularly special education teachers - take about how and why their students are failing and how they might be helped.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
232
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 62

Caractéristiques

EAN:
9783825817879
Format:
Livre broché
Dimensions :
147 mm x 210 mm

Les avis