•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Marketing & Communication
  6. Communication
  7. Technoliberalism and the End of Participatory Culture in the United States

Technoliberalism and the End of Participatory Culture in the United States

Adam Fish
Livre relié | Anglais
94,95 €
+ 189 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This new book examines whether television can be used as a tool not just for capitalism, but for democracy. Throughout television's history, activists have attempted to access it for that very reason. New technologies-cable, satellite, and the internet-provided brief openings for amateur and activist engagement with television. This book elaborates on this history by using ethnographic data to build a new iteration of liberalism, technoliberalism, which sees Silicon Valley technology and the free market of Hollywood end the need for a politics of participation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
217
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783319312552
Date de parution :
26-04-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
421 g

Les avis