•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Art and Science of Customer Experience

Pablo Casals, Javier Cariñena
Livre broché | Anglais
11,45 €
+ 22 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Art & Science of Customer Experience (yes! "Customer" in capital letters) is the first book to provide an extensive data-driven analysis of the factors influencing Customer behavior as well as practical guidelines to improve Customer Experience by understanding end-user psychology.

This book is recommended for professionals and entrepreneurs with a strong motivation in developing a 360 understanding of business and bringing innovative ideas to their companies. It provides a series of new ideas, applicable methodologies and concrete examples to understand and improve operations, develop Customer loyalty and attract new Customers.

The Art & Science of Customer Experience is written in a concise and simple style, making it easily understood by anyone. It also contains a dose of humor just to make sure you have some fun while you learn.

With this book you´ll be able to understand, attract and retain Customers, and turn them into ambassadors for your brand.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
182
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9798460161454
Date de parution :
19-09-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
217 g

Les avis