•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Changing Organization

Agency Theory in a Cross-Cultural Context

Kaijun Guo, Maurice Yolles, Gerhard Fink
Livre broché | Anglais
58,95 €
+ 117 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Changing Organization provides a multidisciplinary approach for studying the management of change under conditions of complexity. Single-discipline approaches frequently miss essential elements that reduce the possibility of coherence within a multi-agency organizational setting. Combining a systems and cybernetic 'living system' perspective, Guo, Yolles, Fink, and Iles offer a new agency paradigm designed to model, diagnose and analyse complex, real-world situations. Its capacity to anticipate patterns of behaviour provides useful means by which the origin of crises can be understood, and resolutions reflected upon. Scholars and graduate students in fields as diverse as management, politics, anthropology and psychology will find numerous applications for this book when considering socio-political and organizational change, and it offers an invaluable guide for consultants who may wish to apply advanced techniques of contextual analysis to real-world situations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
465
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781316600917
Date de parution :
24-03-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
616 g

Les avis