Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The CMO of People

Manage Employees Like Customers with an Immersive Predictable Experience that Drives Productivity and Performance

Peter Navin
Livre broché | Anglais
44,45 €
+ 88 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Instead of thinking of Human Resources as a kind of upgraded personnel department it can be thought of as an analogue to marketing. Just as the Chief Marketing Officer curates an experience to get the best lifetime value from customers, the head of HR can curate an experience to get the best lifetime value from employees.

This book explores this new model and titles its leader as The CMO of People. This new title encapsulates a business focused people function that has learned from the proven tools of the marketing function. The CMO of People creates a predictable and immersive employee experience that drives productivity and performance. In this pathbreaking book, Peter Navin and David Creelman discuss

    • How to create a predictable and immersive end-to-end experience for employees
    • How a CMO of People can overcome barriers and drive performance
    • Why we need to structure the HR department differently
    • How to find unconventional people to staff this unconventional model

For a review of the book on the HR Bartender blog click here:

https: //www.hrbartender.com/2019/career-development/human-resources-future-skills/

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
266
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781547416639
Date de parution :
22-10-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
378 g

Les avis