•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Customer Asset

Understanding and Managing Its Value

Neil Bendle, Shane Wang
42,45 €
+ 84 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book delves into the concept of customers as financial assets, explaining how firms can assess investments in customer relationships. The authors present the VARIED framework for quantifying the customer asset, enabling marketers to devise strategies that enhance its value. Crucially, these strategies' advantages can be communicated in financial terms to non-marketers, instilling accountability in marketing and augmenting firm value through well-informed investment decisions. This methodology offers a practical avenue to enact the strategic concept of customer centricity. It will resonate with marketers, accountants, and all managers eager to demonstrate customers' financial worth to the organization.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
149
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031474200
Date de parution :
17-12-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
349 g

Les avis