•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Customer Century

Lessons from World Class Companies in Integrated Communications

Anders Gronstedt
Livre broché | Anglais | Routledge Corporate Communication
94,95 €
+ 189 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Based on hundreds of hours of in-depth interviews with senior marketing and corporate communications managers from top companies such as Hewlett-Packard, Ericsson, Philips, and Xerox, this book is packed with hands-on advice to ensure business success in the new millennium.

Companies must learn to integrate communications three dimensionally; externally with key customers, vertically between senior management and front-line workers, and horizontally across departments. Filled with hints, tips and strategies, this illuminating text shows readers the key to thriving in the upcoming 'customer century'.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
252
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415512787
Date de parution :
09-12-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
344 g

Les avis