Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Cycle of Leadership

How Great Leaders Teach Their Companies to Win

Noel M Tichy
Livre broché | Anglais
13,95 €
+ 27 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In The Leadership Engine, Noel Tichy showed how great companies strive to create leaders at all levels of the organization, and how those leaders actively develop future generations of leaders.

In this new book, he takes the theme further, showing how great companies and their leaders develop their business knowledge into ⳥achable points of view,⟳pend a great portion of their time giving their learnings to others, sharing best practices, and how they in turn learn and receive business ideas/knowledge from the employees they are teaching.

Calling this exchange a virtuous teaching cycle, Professor Tichy shows how business builders from Jack Welch at GE to Joe Liemandt at Trilogy create organizations that foster this knowledge exchange and how their efforts result in smarter, more agile companies, and winning results. Some of these ideas were showcased in Tichy′s recent Harvard Business Review article entitled, ⍯ Ordinary Boot Camp."

Using examples from GE, Ford, Dell, Southwest Airlines and many others, Tichy presents and analyzes these principles in action and shows how managers can begin to transform their own businesses into teaching organizations and, consequently, better-performing companies

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
435
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780066620572
Date de parution :
13-12-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
136 mm x 203 mm
Poids :
358 g

Les avis