Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Economics of Tourism

Mike J Stabler, Andreas Papatheodorou, M Thea Sinclair
Livre broché | Anglais
97,95 €
+ 195 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This new edition of The Economics of Tourism reflects the tremendous changes that have occurred in the tourism sector in the last twelve years. It recognizes that the nature of tourism demand and supply is being transformed by innovations in information communication technologies, market liberalization and climate change. Paralleling this, there is much greater interest in the study of tourism by both students and researchers in mainstream economics.

The text is now in four parts covering: demand; supply; national, regional and international matters and environmental issues. The concluding chapter appraises the state of the economic research into tourism. The increased interest in tourism has engendered the development of new methods of analysis and the refinement of established ones. Accordingly, the book has been extensively restructured, revised and expanded with two new chapters: chapter six of the first edition is now broken down into two and a new chapter has been added on environmental issues to take account of new developments, critically review the associated literature and consider future trends in tourism economics research. The reader-friendliness of the book has also been enhanced in various ways, such as the extensive chapter cross-referencing to refresh the reader's memory and the inclusion of a detailed list of abbreviations.

The Economics of Tourism will continue to make accessible for the non-specialist, the application and relevance of economics to tourism. Extensively revised and updated, including research and case studies the textbook will be an indispensable resource for both students and researchers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
508
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780415459396
Date de parution :
01-12-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
157 mm x 241 mm
Poids :
807 g

Les avis